:: kerna hati tak mampu berbicara ::

:: kerna hati tak mampu berbicara ::
...aku penanti yang setia...

Monday, July 11, 2011

~~madahku kerna bicaranya hati~~

tidak aku menjanjikan kebahagian...
tapi aku akan cuba membahagiakan...
tidak aku menjanjikan kekakayaan...
tapi aku akan cuba menyenangkan...
tidak aku menjanjikan kesetiaan...
tapi aku akan cuba menjanjikan kejujuran...
tidak aku menjanjikan kasih sayang...
tapi aku akan cuba terus merindu...
tidak aku menjanjikan kemenangan...
tapi aku akan cuba mengatasi kekalahan...
tidak aku menjanjikan impian...
tapi aku akan cuba jadikan mimpi suatu kenyataan...
tidak aku menjanjikan semua...
tapi aku akan cuba merealitikannya...

<jadilah kita manusia yang berpegang pada janji,sebagaimana janjiku untuk menjadi hamba allah yang beriman dan  solehah,anak yang solehah dan taat kepada kedua orang tua,seorang kakak dan adik yang baik kepada saudaraku,seorang sahabat yang ikhlas dan seorang kekasih yang setia...insyaallah>

No comments:

Post a Comment